الأحد، 1 يونيو 2014

ارسل رسالة للمستقبل



انت عارف ان في موقع ممكن من خلاله تبعت لنفسك رسالة توصلك في المستقبل انا عن نفسي اول مرة اعرف عن الموقع ده الحقيقة بس قولت اعرفكم بيه 
نقول كمان 


الموقع ده بتقدر من خلاله تبعت رسالة على الميل بتاعك توصلك في اليوم والشهر والسنة اللي تحددها الرسالة دي ممكن تكتب فيها اللي انت عايزه او بتحلم بيه او بتتمنى تشوف نفسك ازاي في المستقبل 
اية رأيكم انا هلعب اللعبة دي هبعت لنفسي دلوقتي رسالة استلمها بعد خمس سنين هكتب اللي بحلم احققه في الخمس سنين دول واستنى استلمها في 2019 ان كان لي عمر واشوف اذا كنت حققت فعلا اللي خطط له ولا لا مش شرط تعملها بعد خمس سنين ممكن تعملها بعد سنة او سنتين زي ما تحب 
هكتب في رسالتي 
عزيزتي شيرين عاملة اية يارب تكوني لسة فكراني انا انت بس في 2014 انا بخطط اني خلال خمس سنين هكون ................... وهكتب بقى واقول مين هيلعب اللعبة دي 
شير لاصحابك خلي الشعب يعيش